13.9.06

Que pasaría se...


... vivisemos en Branco e Negro?

Veo todo en blanco y negro...

4 Derroteiros da historia:

At 9/13/2006 3:59 da tarde, Anonymous Anónimo imaxinou que...

Sería unha putada, sobre todo para os que coma min nacemos loiros e de grandes ollos azuis.
E aínda para máis a bandeira tricolor sería bicolor.

 
At 9/14/2006 12:26 da manhã, Blogger Arale Norimaki imaxinou que...

Eu sería feliz porque ninguén me recriminaría o meu monocromatismo nin me preguntarían se a miña palidez se debe a unha enfermidade...

Os "rojos" serían negros...
Os "verdes" serían negros...

 
At 9/15/2006 2:02 da tarde, Anonymous Anónimo imaxinou que...

Ya sé que es un tópico, pero un mundo en blanco y negro, sin matices, sería ideal para gente como el soldado "Psycho - killer" del "blog" iraquí. No tendría que pararse a pensar... suponiendo que fuese capaz, claro.
En un sentido estético, la realidad tendría mucho encanto si fuese como "El halcón maltés", "El séptimo sello" o cualquier otra gran película en blanco y negro.

 
At 9/15/2006 6:29 da tarde, Anonymous Anónimo imaxinou que...

Cierto...el color le quita kilos de encanto al cine...y con las fotos igual...

 

Enviar um comentário

<< Inicio