6.9.06

Que pasaría se...?

... Yola Berrocal gañase as eleccións á presidenta do goberno?
É que eu teño a teoría que as de Marbella as gaña seguro, seguro.

6 Derroteiros da historia:

At 9/07/2006 1:42 da tarde, Blogger X imaxinou que...

A cirurxía estética estaría incluída na seguridade social.

 
At 9/07/2006 1:46 da tarde, Anonymous Anónimo imaxinou que...

Con su talento, conduciría a Ex - paña a una fantástica "age d'or". En el plano interno, su gobierno encontaría el equilibrio perfecto entre el centro y la periferia, acabaría con la corrupción, llevaría el estado del bienestar a un nivel a cuyo lado Suecia parecería Haití, terminaría con los graves problemas del campo, re -industrializaría la economía e integraría a todos los inmigrantes. En el exterior, nos sacaría de la OTAN y la UE. Y si defraudase estas esperanzas, simplemente pasaría sin pena ni gloria, lo mismo que cualquier politicastro de cualquier partido.

 
At 9/10/2006 10:50 da manhã, Anonymous Anónimo imaxinou que...

Eu xa non opino nada. Xa o dixeron todo x e hermano daniel. Ou sexa sería máis do mesmo pero con outra personalidade.

 
At 9/11/2006 9:18 da manhã, Blogger Elianinha imaxinou que...

Eu o certo é que operarme para quedar así, prefiro seguir co feiña que son agora mesmo. E Hermano Daniel, que faría Yola coa crise dos nacionalismos: a ela España non se lle rompe?

 
At 9/11/2006 7:46 da tarde, Anonymous Anónimo imaxinou que...

España se rompió en añicos el primero de abril de 1939. Y eso no lo arregla Yola, ni aunque le ayuden el páter Apeles y Malena Gracia. Por cierto y si se me permite decirlo, viendo la foto de Elianinha a nadie se le ocurriría decir que sea "feíña".

 
At 9/13/2006 1:36 da tarde, Blogger Elianinha imaxinou que...

Graciñas polo piropo, hermano daniel, pero teño que confesar que son unha máster do Photoshop... Alén de que o branco e negro disimula moitísimos defectos.

 

Enviar um comentário

<< Inicio